وبلاگ

قصد داریم تا در این بخش، به معرفی پکیج آموزشی، و محتواهای آموزش آنلاین، و نیز دبستان آنلاین، بپردازیم. اگر شما هم مدتی است که به دنبال پکیج‌های آموزش آنلاین، برای کودک دبستانی خود هستید، تا انتهای این بخش همراه ما باشید. ابتدا یک معرفی کلی از آموزش مجازی را باهم مورد مطالعه و برسی قرار دهیم.

 

 

به طور کلی، به راه‌های آموزشی که از طریق موبایل و کامپیوتر و از مسیر اینترنتی صورت می گیرند، آموزش مجازی گفته می شود.

بنابرین در هر زمان و مکانی که اینترنت در دسترس انسان باشد، می تواند به راحتی از آموزش برخوردار شود. و در هر جایی قابل اعمال و اجرا می‌باشد.

امروزه با پیشرفت روزافزون دانش و تکنولوژی، و نیز کمبود وقت، با توجه به افزایش مشغله‌های کاری و ذهنی بشر، این شیوه‌ی یادگیری و آموزشی در حال گسترش هر چه بیشتر و فراگیری در سرار جهان می‌باشد. و در این میان، ابزارهای مربوط به بهره‌گیری از آموزش مجازی، در حال توسعه می‌باشند. و در حال حاضر نیز این موضوع، عضو مهم و حیاتی در آموزش مدارس شده است.

واما در این راه،  برنامه‌ها و پلت فرم‌های موثری ورود کرده‌اند. که مسئولیت تولید محتوای آموزشی را به بهترین شیوه‌ی ممکن بر عهده گرفته‌اند. نرم ‌فزارهای آموزشی و سایت‌های آموزش آنلاین، امروزه با استفاده از ابزارهای متفاوت و موثر در زمینه‌ی آموزش خلاق، و یادگیری راحت برای دانش‌آموزان، به کمک مدارس و والدین دانش‌آموزان آمده‌اند.

تیم آموزشی رادمان، در تلاش است که به عنوان یک نرم‌افزار آموزشی مطلوب، با ارائه‌ی محتواهای مناسب و پیشگام در عرصه‌ی آموزش خلاق، و یادگیری مفهومی و موثر عمل کند

 

 

شما می توانید با استفاده از یک منبع و نرم‌افزار آموزشی مناسب و با کفیت، به دانش‌آموزان خود در زمینه‌ی یادگیری آسان مطالب درسی، و فهم کاربردی مطالب در زندگی و امور روزانه، و در جهت ارتقا سطح زندگی‌شان کمک کنید.

از ویژگی‌های یک نرم‌افزار خوب آموزشی، می توان به ویژگی‌های گرافیکی و ظاهری استاندارد، دسترسی آسان و سریع به درس و مطلب هدف، قابلیت استفاده از مطالب درسی در هر زمان و مکان و به صورت نامحدود، یادگیری چند بعدی، در کنار دریافت محتوا از طریق ویدئو، عکس و صدا، که بسیار بهتر و تاثیر گذارتر عمل می‌کند. حضور مستمر معلم و نظارت بر عملکرد دانش‌آموزان، استفاده از نمونه تکالیف و آزمونک‌های مجزا، و مربوط به هر درس. قرار گرفتن در جریان روند رشد تحصیلی دانش‌آموز، سازگاری و مطابقت ویژگی‌های هر درس، در هر پایه با رده سنی و هوش دریافتی و بصری دانش‌آموز، سرعت استاندارد نرم‌افزار آموزشی نیز حائز اهمیت می‌باشد.

مجموع این بخش‌ها ، دبستان آنلاین را تشکیل می‌دهد. یک دبستان ایده‌آل همراه با بهترین متدهای آموزشی و ارائه‌ی بهترین کیفیت در بخش ریاضی آنلاین،فارسی آنلاین و علوم آنلاین.

برای تجربه‌ی تحول آموزشی در زمینه‌ی دروس دبستان، همراه رادمان شوید.